Nieuwe huisstijl voor Dianet

18-03-2020

Voordat het coronavirus in Nederland kwam en dat onze aandacht opeiste, hebben we met veel plezier gewerkt aan een nieuwe huisstijl voor Dianet. Ondanks het feit dat onze prioriteit nu bij de zorg ligt, willen we u graag onze nieuwe huisstijl laten zien. Vanaf nu worden stapsgewijs alle enveloppen, brieven, folders, stickers, website en andere uitingen van Dianet voorzien van een nieuw jasje. De komende tijd gaat u de nieuwe huisstijl dus steeds vaker zien.

De overgang naar een nieuwe huisstijl is een veelomvattend traject. Daarom zullen we de komende tijd onze nieuwe huisstijl gefaseerd doorvoeren. We beginnen met drukwerk en zijn op de achtergrond bezig met digitale ontwerpen. Eind van de zomer zal alles aangepast zijn. Heeft u vragen of wilt u meer informatie over de nieuwe huisstijl? Neem dan contact op met de afdeling Communicatie via communicatie@dianet.nl.

nieuw logo verloop
Nieuw logo Dianet

Waarom een nieuwe huisstijl?
In samenwerking met onze vormgever is er een nieuw logo ontworpen en zijn de huisstijlkleuren voor Dianet aangepast. Deze nieuwe huisstijl past bij de organisatie die Dianet is en bij de ambities die Dianet waar wil maken. Dianet wil een toekomstbestendige organisatie zijn en om daarbij aan te sluiten is het tijd voor een nieuwe, frisse uitstraling. Een uitstraling die past bij onze kernwaarden: respectvol, verantwoordelijk, deskundig en innovatief.  

Logo
Het nieuwe logo geeft vorm aan de verschillende samenwerkingsverbanden die Dianet heeft. Het netwerk rond een dialysepatiënt is visueel gemaakt. Dianet heeft daarin een belangrijke rol en staat in verbinding met allerlei partijen. Zowel voor zakelijke contacten als voor patiënten wil Dianet een belangrijke partner zijn.

Kleuren
De nieuwe kleuren passen bij de moderne en toegankelijke organisatie die we zijn. De verschillende frisse kleuren geven Dianet meer mogelijkheden om te profileren.

Trefwoorden