Uw mening, complimenten, suggesties en klachten

Uw mening, complimenten, suggesties en klachten

Hoe ervaart u onze zorg? Hoe kunnen we nog beter aan uw wensen en behoeftes voldoen? Uw mening en ervaringen kunt u als patiënt op verschillende manieren kwijt. Ook uw complimenten, suggesties of klachten kunt u eenvoudig aan ons doorgeven. 

Uw mening telt

Via Uw mening telt kunt u eenvoudig uw ervaringen delen over de zorg die u van ons krijgt. U vindt hier regelmatig nieuwe vragen over verschillende onderwerpen (ongeveer elke drie maanden).

Met uw feedback gaan we meteen aan de slag: complimenten geven we door aan de desbetreffende persoon of afdeling. Hebt u verbeterpunten of suggesties hoe we de zorg kunnen verbeteren, dan bekijken we hoe we deze op kunnen lossen. 

Compliment of suggestie

Wilt u ons of een medewerker een compliment geven? Of heeft u een suggestie waarmee we de zorg kunnen verbeteren? Dat vinden we leuk om te horen!

Een compliment of suggestie kunt u uiteraard ook mondeling doorgeven aan een medewerker van Dianet.

Klachten

De medewerkers van Dianet doen hun best om u zo goed mogelijk te behandelen. Het kan gebeuren dat uw behandeling niet volgens uw verwachtingen verloopt. Dit horen we graag. Door uw klacht te uiten, kunnen we uw probleem samen aanpakken en oplossen.

Driejaarlijks tevredenheidsonderzoek patiënten

Eén keer per drie jaar houden we een groot onafhankelijk tevredenheidsonderzoek. Dit doen we in samenwerking met de Nierpatiëntenvereniging Nederland en Nefrovisie. Hiervoor worden alle patiënten uitgenodigd. In dit onderzoek beantwoordt u als patiënt allerlei vragen over onze zorgverlening: wat vindt u van uw dialysecentrum, hoe betrokken vindt u de artsen en verpleegkundigen, enzovoort. Ook met deze uitkomsten gaan we aan de slag: sommige punten kunnen we meteen aanpakken, andere nemen we bijvoorbeeld mee in onze jaarplannen. De resultaten vergelijken we met andere dialysecentra. Zo kunnen we steeds kijken waar de zorg beter kan.

Meer over dit onderwerp